No heu entrat (Entrada)
Skip MENU

Justificació del programa

Les activitats extraescolars que ofereixen les diverses associacions de mares i pares del centres educatius tenen, històricament, moltes diverses formes pel que fa a la tipologia, continguts, gestió, motivacions, participants, ràtio d'alumnes/monitor, costos, etc. En entrar en un procés d'anàlisi i detecció de necessitats, es constatà que calia crear un marc de referència comú per a totes les escoles i associacions de mares i pares, que plategés una metodologia de treball que fes possible:
  • La millora constant de les activitats extraescolars.
  • L'optimització de la gestió i la difusió de les activitats.
  • La dignificació de les activitats extraescolars amb criteris de qualitat.
  • La consolidació del lleure infantil com a peça important en l'educació dels infants.
  • La plena equitat, universalitzant el dret dels infants al lleure.
Amb el programa Esplai a l'Escola, l'Ajuntament de Sabadell vol obrir una via de constant reflexió en relació amb el paper de les activitats extraescolars en el marc educatiu actual. Entenem que el temps d'esplai ha d'adquirir més protagonisme a l'hora de donar respostes educatives qualificades i organitzades que responguin als interessos i les necessitats de lleure de cadascun dels barris de Sabadell.

Es fa, tanmateix, necessari el suport a un programa com aquest per donar un nou impuls a les associacions de pares i mares i al teixit associatiu de la ciutat vinculat en el món de lleure.
Atenció!: Per accedir als continguts cliqueu sobre els títols dels articles i temes de color taronja.

Skip Calendar

Calendar

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
21 22 23 Today Thursday, 24 August 24 25 26 27